Takim małym kursem rozpocznę mój udział w kreatywnym blogu Świata Pasji. Będę się tu pojawiać raz na jakiś czas z inspiracjami. Jeżeli chcielibyście się dowiedzieć jak zrobić taką wycinankę, to zapraszam na kurs. Bierzemy wykrojnik, z którego chcemy uzyskać kolorowa wycinankę. Ja pokażę na przykładzie wykrojnika Marianne Design: Zaczynamy odDalej >

A ja nadal w szale tworzenia karteczek świątecznych, oto one: śnieżek czy też śnieżka bałwanek misio (cosik ten brokat się skrzyć nie chce) misio i Edwin 🙂 do karteczek wykorzystałam między innymi: papiery: Bo Bunny, Basic Grey, Galeria Papieru, S.E.I. oraz:Dalej >

Jesteśmy po kolejnym spotkaniu twórczym, trochę się zagapiłam i zrobiłam mało zdjęć, ale nie zdjęciami człowiek żyje :> Zobaczcie sami/e: nie pamiętam czyje są wszystkie kartki, więc chyba lepiej żadnej nie podpiszę, żeby nie było że czyjąś wyróżniam na kolejne spotkanie zapraszam 12go grudnia o 11tej!Dalej >

Zrobiłam karteczki gratulacyjne w ruch poszedł Kapuśniaczek z Galerii Papieru, bardzo dobrze mi sie z nim pracowało, efekt możecie ocenić same/sami – zapraszam: między innymi wykorzystałam:Dalej >

Nadrabiam dalej W dłuższy weekend wybraliśmy się odwiedzić rodzinę w Sopocie i udało mi się załapać na spotkanie Trójmieszczanek, było bardzo miło, radosna atmosfera i duuużo kreatywnego tworzenia To tak po krótce a teraz fotki, foteczki Dzięki uprzejmości Arli i ja się załapałam na foteczki Dziewczyny dziękuję za przemiłe spotkanko iDalej >

Z poślizgiem tygodniowym spieszę pokazać fotki ze spotkania Warszawianek… Tym razem wyzwaniem była praca na papierach z Galerii Papieru 🙂 Bawiłyśmy się wyśmienicie, atmosfera była jak zawsze przednia. aby tradycji stało się zadość tym razem przekazałyśmy kolejny albumik, tym razem Kędziorek została obdarowana 🙂 i przedstawiam prace jakie stworzyłyśmy zeDalej >

Warsztaty składały się z dwóch części, były dwudniowe (zdjęć będzie sporo). W piątek zaprojektowaliśmy nasze lalki i wykonaliśmy je z masy plastycznej: Ja i mój syn robiliśmy prosiaczka 🙂 tak wyglądały gotowe składowe, które pozostały do schnięcia: Kolejny dzień – malowaliśmy, cieniowaliśmy, łączyliśmy i ubieraliśmy nasze lalki: Prosiaczek został skończonyDalej >

Podczas ostatniego spotkania warszawianek wykonałam taką oto karteczkę, ciężko było bo ja gadatliwa jestem i więcej gadałam nić kleiłam, ale jakoś się udało ją skończyć 😉 Co prawda kolory lekko mi się rozjechały, ale efekt mnie zadowolił 🙂 A jak się Wam podoba?? do wykonania użyłam między innymi: Kolejne spotkanieDalej >

Dziś odbyło się kolejne spotkanie w Świecie Pasji 🙂 było ekstra 😀 Wyzwanie na dziś to śliwkowo – miętowo :> okazało się że wyszło mi śliwkowo – pistacjowo 😉 ale mniejsza o to, większość i tak czeka na fotki, więc nie będę długo pisała 😉 aaaa! odbyło się też uroczysteDalej >