Wczoraj miałam dzień twórczy 😀
zasiadłam i wykonałam wszystkie zaległe wpisy i pobawiłam się maszynką BS :>

Abum Enczy z edycji jesiennej: Magia świąt – jako że juz dawno po świętach Bożego narodzenia, to weny na niego nie miałam, ale za to miałam okazję wykorzystać mój nowy nabytek (stempelek z misiem) 😀

001a

002a

003a

Album w-julki z edycji wiosennej: I love koty – miałam możliwość wykorzystania zdjęcia kociaka zrobionego w zeszłe wakacje 🙂

007

008

009

oraz album Duni również z edycji wiosennej: Piękne – i tu miałam problem, bo ciężko było wybrać foty, wszystkie mi sie podobały, ale musiałam się na coś zdecydować, tak więc staneło na jelonku 😉

004

005

006

do wykonania między innymi wykorzystałam:

papier scrapbook - [lem1783] wykrojnik Marianne D - kwiatek [LR0109] klej UHU extra postarzacz papieru (distresser) papier scrapbook - [lem1770] nozyczki precyzyjne klej magic z precyzyjną końcówką taśma dwustronnie klejąca do 3D (2mb) wykrojnik Marianne D - poinsencja [LR0122] skalpel [23001] papier scrapbook - [gah2131]

3 komentarze

  1. piękne wpisy, jelonek jest piękny, ale kot… rozłożył mnie na łopatki 🙂

  2. Heh. Zazdroszczę weny bo moja gdzieś sobie poszła. I BS nic nie pomaga i czekające na pokolorowanie odbitki stempelków ze spotkania ostatniego. W misiu si oficjalnie zakochałam 🙂 I tym kwiatki obok również 😀

  3. Author

    Samara, dzieki 😀 zdjęcia robiłam sama 😉

    Moriony, wena sie lubi chowac, ona lubi kokietowac :>
    Mis i poinsencja do zmacania i “wykorzystania” na kolejnym spotkanku 😉

Napisz komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.